باسلام من 16 سالمه گاهی وقتا خیلی خوبم و شاد و با خانوادم خوب اما گاهی
خیلی بد اخلاق میشم دلم میخاد گریه کنم خیللی احساس بدی از اینده میاد
سراغم.همیشه حس میکنم یه مدت کوتاهی زنده میمونم و همش با خودم حرف میزنم
و زیاد تو فکر میرم...خواهش میکنم راهنماییم کنین
دوست ندارم اطرافینم ازم دلگیر بشن یا فکر کنن چی شده که من
دپرسم....البته رفتارم با دوستام خوبه و حتی خیلی شاد اما وقتی میام خونه
اینجوری میشم
باتشکر


دوست عزیز سلام کمی بی ثباتی هیجانی در دوره نوجوانی طبیعی است اینکه گاهی خوشحال و گاهی ناراحت باشی. اما لازم  است که به مرور زمان تمرین کنید که چطور کنترل هیجانات خود را به دست بگیرید. سوالی که عنوان کرده اید هنوز نکات مبهم زیادی دارد به همین دلیل نمی توان جواب قطعی به آن داد. توصیه می کنم به مشاور مراجعه کنید تا در بحث با ایشان ریشه این تفکرات آزاردهنده مشخص شود که درآن صورت راه حل مقابله باآنها و کم کردن احساسات ناخوشایند نیز مشخص خواهد شد. موفق باشید

مشاور: سجادی