یه سوال داشتم: من سال های قبل علاقه شدیدی به ریاضی و فیزیک و درس های این جوری داشتم امسال هم واسه انتخاب رشته ریاضی فیزیک رو انتخاب کردم .

شدیدا به رشتم علاقه دارم ولی نمیدونم چرا اسال یه خورده از ریاضی زده شدم.

یه جورایی دارم ناامید میشم، به خصوص موقعی که ببینم امتحانمو حتی بیست و پنج صدم غلط دارم.


محضر دوستن خوبم  عرض سلام و احترام و آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.
شما را به خواندن چند نکته مهمان می کنم.
هیچ وقت اجازه ندهید سطح نمره شما در امتحان، میزان رضایتمندی و نارضایتی شما را فراهم آورد. شما باید سیر پیشرفت خوبی داشته باشد و همیشه در تلاش باشید که خود و آموخته های مفیدتان را ارتقا بدهید. با این کار شما فرآیند محور می شوید، نه نتیجه  محور. یعنی تلاش خود را انجام میدهید و نتیجه را به خدا واگذار می کنید. در همه امور سعی تان بر انجام وظیفه باشد نه گرفتن نتیجه مورد دلخواهتان. آن وقت با 0.25 کمتر یا بیشتر نا امید نمی شوید. و انرژی منفی به خود راه نمی دهید. حساسیت زیاد روی نمرات امتحانی به شما اضطراب و فشار روانی وارد می کند. برای خود نمودار پیشرفت تلقی کنید نه سقف نمره ای. موفق و موید باشید.