سوال:


ببخشید الان دیگه کم کم نزدیک به یک ساله که یه پسر تو وبم از من خواستگاری کرده. و هنوز هم قضیه رو فراموش نکرده.هرچی سنگ میندازم جلوش و دلیل براش میارم که ما برا هم مناسب نیستیم قبول نمی کنه.هر چه قدر هم که بهش می گم ما دیگه تو زندگی اعتماد به هم نداریم میگه من اگه بهت اعتماد نداشتم سراغت نمیومدم و خودمم قول می دم که دیگه باکسی تو نت چت نکنم.
اون حتی یه بارم منو ندیده.عکسی که تو وبم  هس خودم نیستم ،بهش هم گفتم.ولی میگه من از متانت شما خوشم اومده.هر چی می گم بابا من کوچیکم برا ازدواج میگه حالا با هم آشنا بشیم تا بعد.میگم بابا من درس دارم به درسم لطمه وارد میشه.میگه من کاری به درست ندارم خواستی تا دکترا هم برو...گفتم مدرسم جوریه که نمره زیر15اخراجه.میگه بیا دوس دخترم شو که با هم آشنا بشیم تا بعد.میگه حتی حاضرم با پدرتم درباره ازدواج حرف بزنم.
حالا مشکل اینجاس که من اصلا علاقه ایی به ازدواج تو این سن ندارم.
من خودم با ازدواج اینترنتی موافق نیستم.
چی بهش بگم که دست از سرم برداره؟؟؟
جواب:

سلام
اگر وب شما امکان بلاک کردن دارد ایشان را بلاک کنید و اگر نه به ایشان توضیح دهید که چنین رابطه ای را قبول ندارید و در صورت تمایل ایشان می توانند از طریق رسمی با تماس با خانواده و بعد از صلاحدید والدین شما و اوکی بودن از جانب شما در صورت لزوم جهت آشنایی بیشتر و زیر نظر خانواده چند جلسه ای برای رسیدن به پاسخ مورد نظر باهم  صحبت کنید.
با توجه به اینکه نوشته اید سن مدرسه هستید پیشنهاد من این است که فعلا تا اتمام مدرسه به مسائل درسی خود بپردازید