سوال:


دختری هستم تقریباهفده ساله....دلم میخوادحجابمو زیاد رعایت کنم.اصلادلم میخوادتمام برنامه هایی که دینم گفته به طورکامل  رعایت کنم دلم نمیخواددل امام زمانم ازدستم بگیره...ولی بعدازیه مدتی رعایت کردن چون کسی خیلی پشتم نیست خودبه خود...دلمم نمیخواداولی اهمیت زیادی بهشون نمیدم حتی نماز.....بااینکه خیلی دوست دارم رعایت کنم میدونیددوست دارم یه نفرپشتم باشه وتشویقم کنه...اخه من باوضع جامعمون مخالفم...حتی بااینکه میدونم سنم خیلی براازدواج مناسب نیست اما همش دارم دعامیکنم که ای کاش هرچه زودتربایه طلبه یایه فردمذهبی ازدواج کنم که حداقل اون به طورسرسخت پشتم باشه...پیشنهادتون چیه خواهش میکنم البته اگه میشه یکم زودبهم راه حل بدید

جواب:


سلام
عزیزم شما می تونید به همه برنامه های دینتون عمل کنید.شما قوی ترین پشتیبان و مشوق رو دارید و اگر اعنقادات محکم داشته باشید نیازی به تشویق و پشتیبان در این دنیا ندارید....شما خودت باید اعتقاد داشته باشید نه اینکه جامعه یا همسرتون شما رو مجبور به اینکار کند