سوال:

سلام خسته نباشید به  کمکتون نیاز دارم دختری17ساله هستم  درمورد خودارضایی هیچی ازش نمیدونم ونمیفهمم چجوری آدم ارضا میشه تحریک شدم و کاری انجام دادم ولی نمیدونم واقعا ارضاشدم یانه میخواستم بدونم چطور آدم میفهمه که ارضاشده من نمیدونم باید برم غسل کنم یانه واقعا به کمکتون نیاز دارم میترسم از خانواده خودم بپرسم خیلی ناراحتم . پشیمونم ومیترسم که واقعا این گناه بزرگ رو مرتکب شده باشم خواهش میکنم میشه نشانه خودارضایی روبگین که من مطمئن بشم خیلی استرس دارم 
:جواب

همراه خوبم سلام امیدوارم حالتان خوب باشد
اینکه شماتااین حد ازشرم وحیاء برخورداریدکه حاضرنشدید جزئیات عمل انجام شده راشرح دهید ستودنی میباشدولی یادتان باشد که حتی اگر شما دچار این عمل شده باشیدراه بازگشت همواره به روی شما باز میباشد
اماقبل از اینکه نشانه خودارضائى را خدمتتان عرض کنم لازم است بدانیدبرای درمان این مساله باید قدری اراده وقدرت تحمل خود رابالا ببریدبه گونه ای که خودرادرمعرض تحریک قرار ندهید(ولو باگوش دادن یا خواندن بعضی لطیفه ها باشدویاموارد دیگر که متاسفانه خیلیها، خیلی راحت از کنار آن رد میشوند)همچنین لباسهای تنگ استفاده ننماییدوحتی المقدور در منزل یاهرجای دیگر تنهانمانیدوخلاصه با تمام مواردی که میدانید موجب تحریک شما میشودخداحافظی کنید
اما نشانه ارضاء شدن،تغییرات حالت تنفس،شل شدن عضلات بدن و درمورد خود ارضائى  احساس بیهودگی و عذاب وجدان میتواتد باشد و پس از ارضاء ، احساس میل جنسی برای مدتی درفرد کمرنگ میشود
درپایان متذکر میشوم که مسائل شرعی در این رابطه رابهتر است از متخصصین این رشته جویا شوید.میتوانید باتماس باشماره های 09640و09650  (که تماس با آنها نیز رایگان میباشد)سؤالتان رامطرح نمایید
باسپاس از ارتباط شما با ما وآرزوی موفقیت برای شما

...مشاورپرهیزکار