سلام.خدا قوت ...من یه دختر24 ساله هستم.تقریبا دو سال پیش با یه فرد توی چت روم آشنا شدم،واین آشنایی الان در شرفه ازدواجه...یعنی خواستگاری رسمی،تحقیقات،صحبت ها انجام شده ومراحل پایانیش مونده.شاید الان توی ذهن هر کسی که این مطلب رو میخونه این بیاد که ما دو نفر دو تا ادم بی بند وبار بودیم وهستیم که محل اشناییمون اونجا بوده و...نمیگم هیچ احساسی بین ما دوتا رد وبدل نشده اما اگه ابرازاحساسیم بوده مربوط به وقتی بوده که خواستگاری انجام شده وما حرفامون رو زدیم.چت روم برای من فقط محل آشنایی بود نه شناخت.چون توی یه خانواده ایم هستم که اعضای خانواده برای انتخاب همسر خیلی حمایت میکنن والبته توجه.اینه که که حرف من تنها هیچ وقت اثر نخواهد داشت وتوی این موردم تحقیات کامل شده.اما درمورد اون-طرف مقابل بیشتر به حرفایی من اعتماد داشته واون تحقیقی رو که باید انجام نداده هرچند حرفایی که من زدم در عین صداقت بوده اما خب میترسم بعد ازا ازدواج این اشنایی وارتباط مشکل ساز بشه.
شاید بد نباشه بگم که ما دونفر تقریبا یه شخصیت مذهبی داریم.


با سلام
یادتان باشد برای یک ازدواج موفق باید خوب انتخاب کنیم و خوب انتخاب شویم.
اگر شما به این نتیجه رسیده اید که با چشمانی باز و عاقلانه انتخاب کرده اید، لازم است که به این نکته نیز بیناندیشید که باید تلاش کنید خوب هم انتخاب شوید. هر کدام از طرفین اگر انتخابی از جهت احساسات و شور و هیجانهای زودگذر داشته باشید. پشیمانی عاید آن خواهد شد.
رسیک ازدواج های اینترنتی از سایر ازدواج ها کمی بالاتر است. چرا که فقط از طریق نوشتن عبارات، اعتماد حاصل شده است. بهتر است طرفین به یک مرکز مشاوره ازدواج تشریف ببرید و تست های خودآگاهی و کفویت را انجام دهید.
موفق باشید