سلام من دختری 14 ساله هستم.من یه اشتباهی کردم و با یه پسر تو گروپی که دوستام درست کرده بودن حرف زدم مادرم فهمید و به شدت عصبانیه گفت اگه داداشت یا بابات بفهمن خیلی بد میشه الان میشه به من بگید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام
یقینا دختری باهوش و زیرکی مثل شما می داند که همیشه راه برای جبران اشتباهات در زندگی باز هست . ابتدا باید واقعا از کار خود پشیمان و نادم باشید و توبه کنید و از خداوند مهربان بخواهید که شما را حفظ کند و شما را در راه سعادت یاری کند.
دوست خوبم همیشه سعی کنید در دوست یابی دقت به خرج دهید. دوستانی را انتخاب کنید که به رشد و پیشرفت علمی و معنوی شما کمک کنند.
دوست مهربانم برای جلب اعتماد مادرتان باید راهکارهای اعتماد سازی را اجرا کنید. سعی کنید در خانه رفتارهای مشکوک نداشته باشید. از پنهان کاری بپرهیزید. پاسخ های شما به مادرتان باید صریح شفاف و روشن باشد . تلاش کنید ابهامی در رفتارهایتان نباشد . به خانواده تان به ویژه مادرتان نشان دهید که از دستورات ایشان اطاعت می کنید و موعظه هایشان را آویزه گوشتان می کنید. سعی کنید رابطه عاطفی خود را با اعضای خانواده مستحکم تر کنید. هر چه شما ارتباط خود را با خداوند مهربان تقویت کنید و اعمال عبادی تان را به موقع انجام دهید نزد دیگران نیز عزیز تر خواهید شد.
موفق باشید.