سوال:

سلام من یه دختر دبیرستانی هستم  با یه نفر  هم جنس خودم اشنا شدم خیلی زیاد دوسش دارم خیلی بهش وابسته شدم  ولی چند هفته میشه ازش خبر ندارم امکان اینکه دیگه نتونم باهاش ارتباط برقرار کنم زیاده ولی کل فکرم شده همین بخاطر همین نمیتونم درست درس بخونم کمکم کنید دارم خیلی داغون میشم درست درس نمیخونم کمکم کنید چطوری از ذهنم بیرونش کنم؟؟؟
جواب:
عزیزم شما باید از این رابطه خودتون آگاهی داشته باشید وبدونید با همجنس خودتون بیشتراز یک رابطه دوستانه رابطه دیگری نمی توانید داشته باشید...و هر لحظه این حق را دارند که از زندگی شما خارج شوند....با آگاهی از این موضوع باید رفتار و افکار خودتان را کنترل کنید ....مثلا موقعی که به فکرتون میاد خیلی زود فکرتون رو متوقف و به مسئله دیگری فکر کنید ...یا شروع کنید به صلوات فرستادن و یا یک کتاب خواندن ممکن است حتی موقع اینکارا دوباره فکر بیاد سراغتون ...اشکالی نداره چون یکم زمان میبره تا یاد بگیری و کامل فراموش کنی...موفق باشید