سوال:

با سلام
من ٢٨سالمه .خواهری دارم ک ٢سال از خودم بزرگتره.١٣سال پیش پدر و مادرم ازهم جدا شدن. هر وقت برام خواستگار میاد خواهر بزگترم شروع میکنه ب فحاشی کردن.همه خصوصیاتش خوبه ولی ب هیچ عنوان با این مسئله کنار نمیاد .همش تحدید میکنه اگه تو یا خواهر کوچکتر از من ک ١۶سالشه ازدواج کنید من خودکشی میکنم.تا الان هر کس ک باهاش صحبت کرده خواهرم باهاش دعوا کرده. دیگه هیچ کس نمیتونه باهاش صحبت کنه.
من خیلی از خواستگارای خوبمو از دست دادم.الان هم نگران اینده خودم و هم خواهر کوچکترم هستم. لطفا منو راهنمایی کن
جواب:

با سلام

عزیزم شما باید  بصورت جلسه مشاوره با مشاور صحبت کنید چون الان لازمه که من جواب یکسری سوال رو بدونم ....و لازمه که خواهرتون هم به مشاور مراجع کنند  متاسفانه من نمیتونم از طریق مکاتبه ای به شما کمک کنم ....ولی چون این مسئله به آینده شما مربوط می شود در اسرع وقت به مشاور مراجعه کنید تا راهکارهای لازم هم به شما و هم به خواهرتان ارئه دهند

مشاورآگنج