سوال:

مشکل من اینه که مامانم اصلا به خونوادش اهمیت نمیده اون خانه دار است ولی همه وقت خود را با کامپیوتر و تلویزیون میگذراند باور کنید او اصلا به حرف ما گوش نمیدهد وقتی به اصطلاح گوش میدهد و من هم از او انتظار عکس العملی را دارم با تکان دادن سرش مثلا به من جواب داده.من 22 سالم هست مجردم توی این جامعه رنگارنگ احتیاج به محبت دارم.اگه سوالی از او بپرسم یا با عصبانیت یا با تمسخر جوابم را میدهد.بخاطر همین است خیلی رابطه کلامی با هم نداریم .با خواهر و برادر و پدرم هم همینگونه است. اگر کار اشتباه بسیار کوچکی را انجام دهیم طوری ما را سرزنش میکند که واقعا شک میکنم که او مادرمان است برایش فرقی ندارد چه در جمع شلوغ باشیم یا تنها.بخاطر همین مدتهاست که با او بیرون نمیروم.به سوال دوستی که همین مشکل رو داشت گفتید او را ببوسید اما من سالهاست حتی دستانش را لمس نکرده ام باور کنید یعنی اصلا خودش اجازه این کارها را نمیدهد چه برسد به این که او را ببوسم.باور کنید در کارهای منزل کمکش میکنم هر کاری از دستم بر بیاید انجم میدهم ولی انگار نه انگار...
خواهرم مدت هاست که باید پیش پزشک برود هروقت این موضوع را به او میگویم بی اهمیت جلوه میدهد.او هیچ مسئولیتی در قبال من ،خواهر و برادر و پدرم ندارد.با این که او40 ساله است ولی عاشق بازی کامپیوتر و موبایل است او حتی به برادر کوچکترم که 3 سال دارد هم اهمیت نمیدهد نه به غذا نه خوراک.باور کنید وقتی من در خانه ام همه این مسئولیت ها را بر عهده میگیرم ولی باز او تغییری نکرده.خواهش میکنم مرا کمک کنید.
جواب:

عزیزم شما حتما باید به مشاوره به صورت حضوری مراجعه کنید لطفا در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز مشاوره مراجعه کنید مشاور با تخصصی که دارند مادر شمارو هم به مرکز دعوت و انشالله راهکارهای لازم ارایه می دهند...چون من با این اطلاعات محدود نمیتونم شمارو مکاتبه ای راهنمایی کنم

مشاورآگنج